Przejdź do treści

Pendrive to najczęściej rozdawany gadżet reklamowy

Większość firm w swojej polityce sprzedażowej stosuje starą jak świat zasadę wdzięczności i odwzajemnienia. Polega to na tym, że jeśli podarujemy klientowi jakiś drobny upominek to możemy liczyć na jego wdzięczność w postaci kolejnych zakupów czy też zamówień. Niektóre firmy rozdają gadżety reklamowe również w innym celu. Chcą w ten sposób podziękować swoim klientom za współpracę.

Firmy najchętniej rozdają pendrivy z logiem

polecany pendrive z logoBez względu na powód, którym kierują się firmy, najczęściej zamawiają one pendrivy z nadrukowanym logo swojej firmy. Wiadomo przecież, że taki upominek ma na celu utrwalenie w pamięci klientów znaku graficznego firmy, która go im ofiarowuje. Największym zainteresowaniem firm cieszą się pendrivy produkowane przez polskie firmy. Są one jakościowo najlepsze, a polecany pendrive z logo można zamówić już za kilkanaście złotych. Cena takiego gadżetu zależy oczywiście od tego, jaką pojemność się wybierze. Najczęściej zamawiane są pendrivy w wersjach ośmiu gigabajtów pamięci. Każdy, kto zamawia takie gadżety reklamowe doskonale zdaje sobie sprawy, że jest to jeden z najlepszych podarunków, jakie można wręczyć swoim najlepszym klientom. No i warto jeszcze raz podkreślić istotę wygrawerowanego na pendrivie logo firmy. To w tym leży cała tajemnica sukcesu, bo przecież taki podarunek dla klienta ma być też formą reklamy i zaproszenia klienta do dalszej współpracy.

Każdy klient chciałby otrzymać gratisowy pendrive – najlepiej taki jak najbardziej pojemny. Coraz więcej firm decyduje się na uhonorowanie swoich klientów właśnie w taki sposób. Na pendrivie można przecież wygrawerować logo swojej firmy a na większych pendrivach zmieszczą się nawet dane firmy. Rozdając takie gadżety swoim klientom można zyskać ich lojalność i wdzięczność.