Przejdź do treści

Nasz biurowy ekspres wymagał pilnej naprawy

Ostatnimi czasy przyjeżdżam do pracy praktycznie jako pierwszy. Nie mogę rano spać, wcześnie się budzę, więc po prostu wyjeżdżam do pracy, żeby ten dłuższy dzień efektywnie wykorzystać. W biurze zawsze pierwsze co robię to kawę. Mamy taki nowoczesny ekspres, więc jej przygotowanie to kwestia wciśnięcia odpowiedniego przycisku. Wszystko było dobrze do wczoraj.

Ekspres nie reagował na przyciski

fachowa naprawa ekspresów warszawaWczoraj przyjechałem do biura wcześniej niż inni pracownicy i od razu podszedłem do naszego ekspresu. Wcisnąłem przycisk ze swoją ulubioną kawą i co? Zero jakiejkolwiek reakcji. Wpadłem w lekką panikę, bo przecież pomyślałem, że będzie na mnie. Jednak o wiele gorsze było to, że nie mogłem napić się mojej ulubionej kawy. Po chwili nerwów od razu się uspokoiłem, bo na ekspresie była naklejka z napisem fachowa naprawa ekspresów Warszawa i podanym numerem telefonu. Zadzwoniłem i poinformowałem pracowników serwisu o konieczności bardzo pilnej naprawy naszego biurowego ekspresu. Pracownik przyjął moje zlecenie i obiecał nadać mu właściwy priorytet. Wiem, że trudno w to uwierzyć, ale serwisanci byli już po dwóch godzinach od mojego telefonu. Wszystko udało się naprawić na miejscu, a chodziło jedynie o restart oprogramowania. No ale ja się na tym nie znam aż tak dobrze, żeby to zrobić i dlatego potrzebni byli specjaliści. Naprawę rozliczono bezgotówkowo, bo do dzierżawionych ekspresów ich serwisowanie jest gwarantowane umową.

Swoją ulubioną kawę wypiłem wczoraj trzy godziny później niż zwykle, ale na szczęście nie wpłynęło to na moją sprawność intelektualną. Pracowałem w tym dniu do późna, więc na jednej kawie się nie skończyło. Całe szczęście, że na ekspresie była karteczka z danymi serwisu. Jestem pozytywnie zaskoczony, że serwis zadziałał tak szybko.