Jak skutecznie zarządzać hotelem?

Praca w recepcji restauracji sprawia mi ogromną przyjemność. Od lat pracuje na tym stanowisku i nigdy nie pomyślałam o zmianie zawodu. Codziennie poznaje nowych ludzi, mam wspaniałych przyjaciół i uczę się nowych rzeczy.

Swoboda korzystania z programu hotelowego

programy dla hoteliNie dalej niż miesiąc temu właściciel czterogwiazdkowego hotelu w jakim jestem zatrudniona, powiadomił mnie o zmianie oprogramowania dla obiektów takich jak nasz. Powiedział, że na pewno pomoże mi w moich obowiązkach, usprawni prace i przyniesie obopólne korzyści, zarówno nam jak i naszym wspaniałym gościom. Szybko zabrałam się do nauki. Poznałam już dwa programy dla hoteli i każdy był intuicyjny w obsłudze. Ucieszyłam się niezmiernie i sprawdziłam wszystkie praktyczne funkcje oferowane przez to nowoczesne oprogramowanie. System działa naprawdę doskonale, płynnie przechodzę między opcjami bez żadnych problemów i niespodziewanych błędów. Mam dostęp do listy rezerwacji oraz pozostałych wolnych miejsc w pokojach. Twórcy programu wykazali się profesjonalizmem i zrozumieniem branży hotelarskiej. Konta gości są zsynchronizowane, uwzględniają dodatkowe opłaty za usługi niestandardowe i opłaty za posiłki zamawiane na rachunek rozpoczęty i prowadzony w recepcji. Zalet jest jeszcze więcej. Z czytelną bazą klientów, automatycznie aktualizowanymi statystykami, możliwością wystawiania i modyfikowania faktur pozwala na kompleksowe prowadzenie całego ośrodka. Moim zdaniem recepcja to serce całego obiektu, ale świetnie sprawdzi się także w mniejszych pensjonatach i motelach.

Program na którym pracuje w specyficznej i wymagającej branży, jaką niewątpliwie jest hotelarstwo, musi być dopracowany pod każdym względem. Praca na poprawnie skonstruowanym oprogramowaniu to dla mnie czysta przyjemność.