Ekskluzywne gabiony od producenta nie tylko ogrodzeniem

Rok temu postanowiłyśmy z koleżanką wybrać się na ekskluzywne wakacje. Poszukałyśmy pięciogwiazdkowego hotelu z SPA na greckiej wyspie i zabukowałyśmy bilety lotnicze. Praktycznie cały rok odkładałyśmy na te wakacje miały więc one być na najwyższym poziomie i w pełni luksusowe.

Gabiony od producenta i dekoracje

gabiony producentWyobrażałyśmy sobie jak opalamy się przy basenie popijając drinki z palemką. W końcu nastąpił dzień wymarzonych wakacji. Podróż samolotem nie była zbytnio męcząca i zajęła około dwóch godzin. Gdy dotarłyśmy na miejsce, nie zawiodłyśmy się. Hotel był przepiękny. Pokoje były klimatyzowane, z dużym tarasem, a w łazience była wanna z jacuzzi. W cenie była możliwość korzystania z kąpieli błotnych, masaży i innych usług SPA. Czułyśmy się jak księżniczki w raju. Do hotelu przynależał ogromny kompleks basenowy, robiący naprawdę duże wrażenie. Głównym elementem ozdobnym były gabiony producent, tworzące doniczki, obudowy grilla, elementy siedzisk. Najlepiej jednak prezentowały się przy basenie, jako podświetlana grota, wypełniona kolorowym szkłem. Również niezwykły widok stanowił gabion w postaci wodospadu. Wprawdzie ogrodzenia gabionowe maja i w Polsce swoich producentów, jednak nie robią one takie wrażenia jak tutaj.

To nie były gabiony tanio wykonane, z podrzędnych materiałów. Dużą różnicę robiła także, idealnie się z nimi prezentująca, egzotyczna roślinność. Palmy i bambusy w gabionowych koszach wypełnionych białymi kamyczkami wyglądały naprawdę elegancko.